نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی می شوند!

به گزارش مجله سرگرمی، طبق آخرین شایعات، به نظر می رسد HMD میخواهد در ماه آگوست یا سپتامبر، از دو گوشی جدید نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 رونمایی کند.

نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی می شوند!

آخرین پرچم دار نوکیا که اکنون نیز در بازار موجود است، نوکیا 9 PureView نام دارد. محصولی که قابلیت های خوبی داشت اما نتوانست نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. حال برای جانشین این محصول، نوکیا باید کاملا هشیار باشد! چرا که گوشی جدید نه تنها از نظر قدرت سخت افزاری، بلکه از نظر نرم افزاری نیز باید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. مسلما این موضوع برای برند تازه سرپا شده نوکیا هدف ساده ای نخواهد بود اما بعید به نظر می رسد پیشی دریافت از نوکیا 9 PureView کار سختی هم باشد!

روز گذشته اما شایعه جدیدی منتشر شد مبنی بر اینکه محصول جدیدی تحت عنوان نوکیا 9.3 در اوایل یا اواخر فصل سوم امسال معرفی خواهد شد. این یعنی ماه آگوست یا سپتامبر! به نظر می رسد HMD اصلا دوست نداشته با پرچم دارانی که در نیمه اول سال عرضه شدند رقابت کند و ترجیح داده زمانی پا به بازار بگذارد که گوشی های قدرتمندی چون گلکسی نوت 20، هواوی میت 40، پیکسل 5 و احتمالا آیفون 12 در آن حضور داشته باشند!

نوکیا از 4 گوشی جدید رونمایی کرد؛ یک گوشی 5G و یک گوشی نوستالژیک

اما در همان روزی که نوکیا 9.3 به عنوان پرچم دار رونمایی می گردد، یک گوشی میان رده نیز تحت عنوان نوکیا 7.3 خواهیم داشت که به نظر می رسد باید آن را جانشینی برای نوکیا 7.2 دانست. حداقل با توجه به نامی که برای آن انتخاب شده می توان این فرضیه را در ذهن داشت.

با توجه به منبعی ناشناس، هر دو گوشی جدید و معرفی نشده نوکیا در حال حاضر در حال سپری کردن آزمایش های اولیه هستند که اتفاقا این فرآیند به خوبی نیز پیش می رود. اینطور که به نظر می رسد، دو مدل اولیه از نوکیا 7.3 وجود دارد که یکی از آن ها از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و به نظر می رسد همین مدل نیز قرار است در نهایت به بازار عرضه گردد.

زمان عرضه این محصولات به بازار هنوز تایید نشده و خب نمی توان به آنچه که در این گزارش هم گفته شده به صورت قطعی اطمینان داشت. بدیهی است این مسئله (تاریخ عرضه) به شدت وابسته به ویروس کرونا و پیشرفت این ویروس است. اگر قرار باشد شرایط به همین صورت باقی بماند، بعید به نظر می رسد HMD در ماه های یاد شده از گوشی های خود رونمایی کند.

لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند

منبع: gsmarena

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83555

به "نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید