نوکیا در حال ساخت گوشی 5G مقرون به صرفه است

به گزارش مجله سرگرمی، مانند نسل نخست گوشی های مبتنی بر 4G، اولین گوشی های مجهز به فناوری 5G هم بسیار گران قیمت هستند. برای خرید مدل 5G گلکسی اس 10 و نوت 10 باید حدود 1300 دلار بپردازید اما شرکت HMD Global که گوشی های تحت برند نوکیا را عرضه می نماید، میخواهد گوشی 5G با قیمت مناسبی را روانه بازار کند.

نوکیا در حال ساخت گوشی 5G مقرون به صرفه است

یکی از مقامات HMD Global این خبر را تایید نموده و ظاهرا این گوشی با نصف قیمت گوشی های 5G فعلی عرضه خواهد شد. او می گوید: فرصت مناسبی برای عرضه گوشی 5G مقرون به صرفه ایجاد شده است. مانند دیگر تکنولوژی های جدید، تجهیزات مربوط به 5G هم به مرور زمان ارزان تر می گردد و به همین خاطر در آینده نزدیک خرید گوشی 5G با قیمت 800 دلار یا ارزان تر چندان عجیب نخواهد بود. ضمناً بر اساس گزارش های منتشر شده، احتمالا نسل بعدی تراشه پرچم دار کوالکام هم به صورت یکپارچه از مودم 5G بهره می برد که این کار تاثیر زیادی در کاهش قیمت نهایی این دسته از گوشی ها خواهد داشت.

در هر صورت غیر از نوکیا، مطمئنا شرکت های دیگری هم به زودی گوشی های 5G مقرون به صرفه عرضه خواهند کرد و قیمت این دسته از گجت ها در آینده نزدیک تا حد زیادی کاهش پیدا می نماید.

منبع: Android Police

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41062

به "نوکیا در حال ساخت گوشی 5G مقرون به صرفه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در حال ساخت گوشی 5G مقرون به صرفه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید