نشست B2B میان بخش خصوصی دو کشور ایران و تونس در هتل لاله تهران برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست B2B میان بخش خصوصی دو کشور ایران و تونس در هتل لاله تهران برگزار گردید.

نشست B2B میان بخش خصوصی دو کشور ایران و تونس در هتل لاله تهران برگزار گردید

با توجه به اینکه تقویت ارتباط با کشورهایی که لغو ویزا یک طرفه شده اند، در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفته است، از این رو برگزاری تور آشناسازی ویژه فعالان گردشگری کشور تونس با جاذبه های گردشگری کشورمان و نیز برگزاری نشست متقابل بخش خصوصی طرفین شامل B2B برگزار گردید.

در این نشست کوشش برای معرفی فرهنگ طرفین، اطلاع رسانی درباره مقاصد تازه از شهرهای ایران به تونسی ها، اجرای تورهای آشناسازی، برگزاری جلسات بخش دولتی و بخش خصوصی طرفین به صورت متناوب و ادامه دار جزیی از موضوعات مطرح شده در نشست مذکور بود.

بعلاوه در نشست B2B جمهوری اسلامی ایران و تونس نسبت به فراوری محتوای مشترک ویژه مخاطبان تخصصی و عموم مردم و نیز تاکید بر معرفی جاذبه های ایران بخصوص خوراک ایران که مورد توجه ویژه تونسی ها است، تاکید شد.

فعالان گردشگری کشور تونس بعلاوه در این نشست از تجربه اجرای دفعات تورهای گروهی به ایران و بعلاوه فرهنگ مهمان نوازی، خوراک و آثار متنوع تاریخی و فرهنگی کشورمان به عنوان شاخصه هایی مجذوب کننده یاد کردند.

بعلاوه در این نشست گروه تونسی اعلام کردند به علت کوچک بودن کشور تونس با 20 میلیون جمعیت حدوداً برابر جمعیت تهران، اهمیت تبلیغ در تونس و جلب رضایتمندی گردشگران تونسی بسیار بااهمیت است، چرا که تونسی ها به نظرات هموطنانشان اهمیت زیادی می دهند. این در حالیست که سایتهای تاریخی، موزه ها، فرهنگ، خرید و موسیقی برای تونسی ها مورد توجه است و با توجه به اینکه در حال حاضر اخذ ویزای اروپا برای تونسی ها مشکل شده، لغو ویزا برای اتباع تونس و سفر آنها به ایران برایشان جالب توجه است.

تاکید بر راه اندازی پروازهای مستقیم، اجرای تورهای آشناسازی و نیز تبلیغات دو طرفه نیز از سوی فعالین گردشگری کشورمان مطرح شد.

مهمانان بخش خصوصی از کشور تونس از جاذبه های گردشگری جزیره قشم و تهران هم تماشا کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 4 دی 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164574

به "نشست B2B میان بخش خصوصی دو کشور ایران و تونس در هتل لاله تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست B2B میان بخش خصوصی دو کشور ایران و تونس در هتل لاله تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید