قاسمی نژاد: طلسم پرسپولیس را می شکنیم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم شهرخودرو خراسان گفت: امیدوارم بتوانیم خاطرات تلخ فصل گذشته مقابل پرسپولیس را با یک برد شیرین خانگی، از خاطرات پاک کنیم.

قاسمی نژاد: طلسم پرسپولیس را می شکنیم

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص دیدار آینده تیمش در برابر پرسپولیس تهران، اظهار کرد: انگیزه بالایی برای این دیدار داریم. فصل گذشته 3 بار با پرسپولیس رقابت کردیم و در هر سه مسابقه با اینکه به گواه آمار و صحبت کارشناسان برتر از حریف بودیم، با قبول شکست از زمین خارج شدیم. امیدواریم در لیگ نوزدهم بتوانیم مقابل پرسپولیس نتایج تلخ گذشته را از خاطر هواداران پاک کنیم.

وی اضافه نمود: لیگ را خوشبختانه خوب شروع کردیم و بین تیم های مدعی لیگ برتر هستیم. کسب 10 امتیاز از 5 بازی نخست و به دست آوردن میانگین 2 امتیاز از هر مسابقه، آمار خوب و قابل قبولی ست که می تواند در ادامه راه برای ما گره گشا باشد. تیم خوبی برای لیگ نوزدهم داریم و با همدلی می خواهیم اتفاقات خوب فصل گذشته را تکرار کنیم و در آسیا کننده خوبی برای فوتبال ایران و خراسان باشیم.

قاسمی نژاد در خصوص شرایط خودش شرح داد: بعد از 40 روز دوری از فوتبال و مصدومیتی بی موقع، خدا را شکر می کنم که توانستم مجددا به ترکیب تیم اضافه شوم. باید از اعظم و رحیم پور تشکر کنم که شبانه روزی پیگیر شرایطم بودند و با برنامه ریزی عالی، زودتر از موعد توانستم به شرایط مسابقه برسم. بازگشت از مصدومیت شرایط خاص خودش را دارد و زمان می برد تا بازیکن بتواند دوباره به کیفیت قبلی بازگردد. امیدوارم هواداران این موضوع را درک کنند و با حمایت خود، انگیزه فراوانی به ما تزریق کنند، زیرا از ابتدای فصل متاسفانه به خاطر مصدومیت ها، هنوز نتوانسته ایم با گذشت 5 هفته از لیگ برتر، با ترکیب اصلی و با تمام قوا به مصاف رقبا برویم.

عنصر تهاجمی تیم شهرخودرو خراسان تاکید کرد: توقع و انتظار ما از تک تک هواداران فوتبال دوست خراسانی، حمایت از تنها کننده این دیدار در برابر پرسپولیس است. فصل قبل در مقابل پرسپولیس وقتی وارد زمین شدیم واقعا در شهر مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) هم احساس غربت کردیم. امیدوارم حمایتی مثل دیدار خانگی فصل قبل مقابل استقلال از شهرخودرو خراسان صورت گیرد و با حمایت هواداران به پیروزی برسیم.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48287

به "قاسمی نژاد: طلسم پرسپولیس را می شکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: طلسم پرسپولیس را می شکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید