دمای تکاب به زیرصفر رسید

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره هواشناسی تکاب گفت: این شهرستان با ثبت کمینه دمای 1.2 سانتی گراد زیر صفر، سردترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بود.

دمای تکاب به زیرصفر رسید

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رسول جبرئیلی آدینه 15 فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای تکاب در شبانه روز گذشته 12 درجه بالای صفر بود. دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته سه درجه سانتی گراد نسبت به روز قبل از آن کاهش یافت.

وی اعلام کرد: پس از تکاب، شهرستان های ارومیه با یک درجه بالای صفر و چالدران با 2 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین مناطق استان در شبانه روز گذشته گزارش شد.

جبرئیلی گفت: همچنین ایستگاه هواشناسی پل میان گذر با ثبت بیشینه دمای 19 درجه سانتی گراد بالای صفر، گرم ترین دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته را ثبت کرد.

رئیس اداره هواشناسی تکاب ادامه داد: خوی در شمال آذربایجان غربی نیز با یک میلی متر بارش، بیشترین میزان بارندگی در میان شهرستان های استان طی شبانه روز گذشته را داشت.

جبرئیلی افزود: روز چهارشنبه گذشته نیز تکاب با 37.6 میلی متر بارندگی، پُربارش ترین شهر کشور بود.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای سردسیر و کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در حال حاضر با گذشت 2 هفته از فصل بهار ارتفاعات این شهرستان به دلیل بارش های چند روز گذشته سفیدپوش است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81322

به "دمای تکاب به زیرصفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای تکاب به زیرصفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید