خبرنگاران راستا دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

به گزارش مجله سرگرمی، خرم آباد - خبرنگاران - شهردار خرم آباد گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام مردم و پیشگیری از شیوع کرونا راستا دسترسی به پارک و بوستان های شهری خرم آباد بسته شد.

خبرنگاران راستا دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

محمد شریفی مقدم روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با هماهنگی و همکاری فرماندهی پلیس راهور استان و شهرستان جهت های ورودی زیبا کنار (دسترسی به ساحلی دریاچه کیو) و پارک نسترن در ورودی شهر واقع در میدان دانشجو مسدود شده است.

وی گفت: دیگر تفرجگاه ها و اماکن تفریحی و گردشگری درون شهر از جمله اسکله قایقرانی و مجموعه تفریحی گردشگری کیو با نصب نیوجرسی مسدود شده و هرگونه فعالیت دراین مجموعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید نمود: این تصمیم جهت جلوگیری از تردد، اسکان مسافران، تجمع غیر ضروری و مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و هدف اصلی همه مسوولان از این اقدامات حفظ سلامت شهفرایندان است.

شریفی مقدم گفت: همچنین تمامی واحد های اداری شهرداری خرم آباد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهفرایندان گرامی تا 15 فروردین تعطیل می باشند اما واحد های خدماتی این نهادکماکان به فعالیت و خدمت رسانی به شهفرایندان ادامه خواهند داد.

شهردار خرم آباد تاکید نمود: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافران نوروزی برای همشهریان و همچنین احتمال شیوع بیماری در ستادهای اسکان و کمپهای اقامتی، تمامی برنامه های ستاد خدمات سفر شهرداری لغو شده است.

شریفی مقدم با اشاره به گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر گفت: همچنین صبح هر روز ناوگان عمومی شامل اتوبوس و تاکسی، پایانه های مسافربری درون استانی و شهری ضدعفونی می شوند و این فرایند همچنان ادامه دارد.

شهردار خرم آباد گفت: تاکسی های درون شهری موظف هستند همه روزه برای ضدعفونی خودرو و انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه نمایند که ایمن سازی و ضدعفونی این ناوگان تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار گرفته است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان تا هشتم فروردین ماه این استان تا به امروز به 605 نفر رسیده که از این تعداد 43 نفر جان باخته اند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79598

به "خبرنگاران راستا دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستا دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید