خبرنگاران سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - رییس آموزش و پرورش بانه گفت: سه هزار عدد لوح فشرده آموزشی در بین دانش آموزان روستایی این شهرستان که به اینترنت دسترسی ندارند، توزیع شد.

خبرنگاران سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد

رضا خضری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای بهره مندی دانش آموزان روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار از امکانات آموزشی و ادامه فرایند آموزش، این تعداد لوح فشرده آموزشی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی توزیع شد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا اضافه نمود: با توجه به شیوع این بیماری و تعطیل شدن مدارس، دانش آموزان ار حضور در فضاهای آموزشی محروم شدند که آموزش مجازی برای جبران عقب ماندگی و ممانعت از افت تحصیلی جایگزین روش حضوری شده است.

خضری اضافه نمود: بسیاری از دانش آموزان روستاهای دور افتاده از دسترسی به امکانات آموزش مجازی محروم هستند که در این راستا لوح های فشرده حاوی محتوای آموزشی در بین این دانش آموزان توزیع شد.

وی به تداوم فرآیند آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره نمود و یادآور شد: در راستای استمرار فرآیند آموزش کانال ها و گروه های درسی به تفکیک پایه و رشته توسط گروه های آموزشی و سرگروه های درسی ایجاد شده و با استفاده از نرم افزارهای مناسب کلاس های درس به صورت مجازی تشکیل می گردد.

رییس آموزش و پرورش بانه تاکید نمود: بعضی از دانش آموزان شهری نیز به آموزش آنلاین و مجازی دسترسی ندارد که تعدادی از لوح فشرده آموزشی برای مدیران مدارس ابتدایی شهری نیز تکثیر شده تا در اختیار این دانش آموزان قرار گیرد.

جمعیت دانش آموزی شهرستان بانه 34 هزار نفر است که 19 هزار و 300 نفر در دوره ابتدایی تحصیل می نمایند.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83201

به "خبرنگاران سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید