تورهای نوروزی به مقصد شرق آسیا!

به گزارش مجله سرگرمی، تایلند یکی از پر طرفدارترین کشورهای جنوب شرقی آسیا در میان توریست هاست. این کشور به دلیل جاذبه های طبیعی فوق العاده اش، تنوع فرهنگی عجیبش و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی که در اختیار مسافران قرار می دهد محبوب است. در ادامه یادداشت تورهای نورورزی به مقصد شرق آسیا به e-thailand همراه باشید.

تورهای نوروزی به مقصد شرق آسیا!

وجود هتل های فوق لوکس، مراکز خرید متنوع، رستوران های لاکچری با غذاهای متنوع، تفریحات آبی و… می تواند تور تایلند توروز 98 را برای شما به یک سفر لاکچری تبدیل کند. اگر به دنیال یک سفر رمانتیک 2 نفره برای ماه عسل تایلند برای شما گزینه ای عالی به حساب آید.

تایلند شهرهای زیادی دارد که همه آنها می توانند مقاصدی مناسب برای سفر باشند یکی از معروف ترین و محبوب ترین گزین گزینه ها تور پاتایا است. پاتایا برای اولین بار در دهه80 میلادی به شهرت رسید و در طول این سال ها هنوز هم به عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی چه در میان ایرانیان و چه در میان دیگر مردم دنیا صندلی خود را حفظ نموده است. این شهر را می توان به یک بهشت استوایی با بازارهای رنگارنگ، محیطی خانوادگی، غذاهای خیابانی خوش طعم و انواع فرهنگ های مختلف دانست که توجه هر گردشگری را به خود جذب می نماید.

معمولا پاتایا در تمام روزهای سال گرم است و می توان گفت در واقع تمام فصل های سال برای سفر به این شهر مناسب می باشد اما از می تا دسامبر فصل خلوت پاتایا محسوب می گردد زیرا این ایام فصل بارندگی در تایلند است. در سفر به تایلند به هیچ عنوان خود را از لذت خوردن غذاهای خیابانی محروم نکنید. همچنین سعی کنید با وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید تا بتواند در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از تورهای محبوب تایلند تور پوکت نوروز 98 می باشد. پوکت و جزایری که در اطرافش وجود دارد به قدری زیبا و فریبنده است که بعضی آن را از زیباترین مناظر طبیعی دنیا می دانند. از ماه نوامبر تا ماه اوریل فصول پر گردشگر پوکت به حساب می آیند بنابراین قیمت رزرو هتل و دیگر قیمت های نیز برای مسافران افزایش می یابد. بنابراین توص یه می گردد برای پایین آمدن هزینه های سفر اگر می توانید فصل خلوت تر سال را انتخاب کنید.

فصل خلوت تر این مزیت را نیز دارد که به دلیل حضور کمتر گردشگران در فضاهای عمومی و سواحل شما آرامش بیشتر در طول سفر خود خواهید داشت. در پوکت برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین لذت بیشتر از سفر موتور سیکلت کرایه کنید و در طول سفر خود با از آن بهره ببرید. سعی کنید در طول سفر خود جدا از اینکه از حضور در جاذبه های طبیعی پوکت لذت می برید به جاذبه های تاریخی این شهر نیز سر بزنید. برای مثال بازدید از بودای بزرگ پوکت می تواند بسیار جذاب باشد.

در خاتمه سعی کنید در طول سفر خود بیشتر در میان مردم تایلند قدم بزنید و فرهنگ آنها را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. تایلند یکی از متنوع ترین فرهنگ ها را دارد و همین تنوع فرهنگ و وجود فستیوال ها و آداب و رسوم مختلف این مردم را بی نهایت جذاب نموده است. فقط چیزی که مهم است اینکه به هیچ عنوان نباید به مقدسات تایلندی ها توهین کنید یا این مقدسات را مسخره کنید. نهایت سعی خود را بکنید تا به فرهنگ این مردم احترام بگذارید.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور نوروز، بهار

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت| تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی

منبع: ای تایلند
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34851

به "تورهای نوروزی به مقصد شرق آسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای نوروزی به مقصد شرق آسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید