تصمیم در مورد سرنوشت لیگ های تکواندو، در شرایط استثنایی گرفته شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در هفته های پایانی مسابقات لیگ های تکواندو رقابت به قدری نزدیک بود که نمی توانستیم بگوییم کدام تیم قهرمان می گردد و در شرایط خاص تصمیمات استثنایی گرفته شد.

تصمیم در مورد سرنوشت لیگ های تکواندو، در شرایط استثنایی گرفته شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه و اهدای کاپ تیم های اول تا سوم مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان و زنان همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) و با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز در خانه تکواندو برگزار گردید.

سید محمد پولادگر ضمن عرض تبریک سالروز ولادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: ما هر ساله مراسم اختتامیه را قبل از خاتمه سال برگزار می کردیم اما در این دوره با توجه به شرایط به وجود آمده این مراسم در شرایط خاصی در حال برگزاری است. به دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان لیگ های تکواندو که یک سال برای برگزاری لیگ با انگیزه و کوشش فراوان زحمت کشیده اند، خدا قوت می گویم.

وی اضافه کرد: در هفته های خاتمهی به خاطر میهمان ناخوانده و منحوس کرونا شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نشد تا ما بتوانیم مسابقات را به خاتمه برسانیم. این گونه نبود که اعلام تیم های برتر فقط طبق توافق باشد بلکه همه تیم ها این شرایط را پذیرفتند؛ در هفته های خاتمهی رقابت به قدری نزدیک بود که نمی توانستیم بگوییم کدام تیم قهرمان می گردد. به هرحال در شرایط خاص تصمیمات استثنایی گرفته می گردد.

رئیس فدراسیون تکواندو اعلام کرد: خدا را شکر بعد از سال ها برگزاری مسابقات لیگ برتر، به لطف سرمایه گذاری باشگاه ها، همه تیم های حاضر در لیگ های تکواندو قدرتمند هستند و اگر این شرایط پیش نمی آمد نمی توانستیم حدس بزنیم که کدام تیم در صندلی اولی قرار می گیرد. همه تیم های ما شایستگی و توانمندی صندلی های خود را داشتند و ان شاءالله این توانمندی را با کوشش مضاعف حفظ کنند.

پولادگر توضیح داد: خدا را شاکریم به واسطه زیر ساخت هایی که در فدراسیون تکواندو از سال های گذشته فراهم شده است از معدود فدراسیون های بودیم که توانستیم فعالیت های خود را ادامه بدهیم و بیشتر امور خود را در سه ماهه اول انجام دادیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این شرایطی است که گریبان گیر همه دنیا است و باعث اتفاقات زیادی شد که مهم ترین آن تعویق المپیک توکیو است که همچنان برگزاری آن در هاله ای از ابهام نهاده شده است و تعیین نیست که سال آینده برگزار می گردد یا خیر؛ اما این مسائل نباید از کوشش و انگیزه ما را کم کند. افراد پیروز کسانی هستند که بتوانند با شرایط پیش آمده خود را تطبیق بدهند و از کوشش دست برندارند. باید با برنامه ریزی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی ضمن ادامه فعالیت خود از سلامت ورزشکاران که اولویت فدراسیون تکواندو است، محافظت کنیم.

بر اساس توافق اجرا شده با کنندگان تیم ها و مدنظر قراردادن جدول رده بندی لیگ برتر تا خاتمه هفته هفتم از دور برگشت و با احتساب مسابقات باقی مانده، در خاتمه هجدهمین دوره رقابت های جام خلیج فارس، تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به صورت مشترک قهرمان و پاس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان نایب قهرمانان لیگ برتر معرفی گردیدند. مس کرمان نیز در رده سوم نهاده شد.

پرونده پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان جام کوثر نیز که 6 هفته مرحله خاتمهی آن تا بهمن برگزار گردیده بود، تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکاً به عنوان قهرمانان، اسپریچو نایب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم معرفی گردید.

4048/

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99395

به "تصمیم در مورد سرنوشت لیگ های تکواندو، در شرایط استثنایی گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم در مورد سرنوشت لیگ های تکواندو، در شرایط استثنایی گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید